Den 1. august starter UngHerlev et helt nyt tilbud, der retter sig mod unge mellem 15 og 18 år, der ikke umiddelbart er i målgruppen for hverken STU eller FGU, og som samtidig ikke er parate til at påbegynde en ordinær ungdomsuddannelse eller beskæftigelse. Tilbuddet er normeret til 6-10 unge.
Tilbuddet er en kombination af undervisning og tæt, individuel støtte gennem et afklarings- og udviklingsforløb.
Tilbuddet er forankret i UngHerlev i et tæt samspil med eksisterende indsatser og aktører, herunder UU, SSP, PPR og jobcenteret. Tilbuddet skal understøtte en sammenhængende ungeindsats, hvor de unge modtager den nødvendige støtte i overgangen fra folkeskole til voksenliv.
Dine opgaver bliver bl.a.:
Vi forventer at du:
Vi tilbyder:
Stillingen er på 20 timer ugentligt. Tiltrædelse 1. august 2026. Stillingen er tidsbegrænset til 31. december 2026 – med mulighed for forlængelse.
Løn fastsættes efter gældende overenskomst og principperne for ny løn. Det konkrete lønudspil oplyses i forbindelse med en eventuel samtale.
Herlev Kommune har røgfri arbejdstid.
Ansøgningsfrist torsdag den 9. juli.
Har du spørgsmål, kan du rette henvendelse til leder Stine Rødbro på tlf.: 30 89 58 51 frem til 30.6.2026, herefter på mail stine.rodbro@herlev.dk.
Se mere om UngHerlevs tilbud på ungher.dk
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.